Resefeber, imorrn bär partyeliten iväg till Sunny Beach! ;D

Jupp snart vare allt packat och klart! Woho! Fixa allt det sista imorrn, vilket är ett och annat! Sen gott folk drar jag, Jenny och 10 andra underbara människor till Bulgarien Sunny Beach!  Och som jag längtat! Och det kommer att gå foooort! Bara en vecka. Men det ska vi minst sagt fylla ut allt vi bara kan och ta vara på! =D Fyfan! Nervig! Glad och alltihopa! Sen får vi bara hoppas på att vi inte kommer tillbaka med svininfluensan, eller att vi störtar och dör, för det vore ju förjävligt om självaste partyeliten aldrig skulle komma tillbaka till Senneland igen! Mihiwi! =D

Idag har jag bara packat och sånt, vart hemma hos Roberto med allt folk som ska åka iväg imorrn och snackat och fixat gjejer =) Sen kom jennysyrran<3 Hem till mig och mös och vi hade världens skrattattack! =D <3 Älskar<3 Gud jag kommer ju inte kunna somna av all förväntan! =D

Vi ses om en vecka alla fina!
Pussar&Kramar


Kommentarer
Postat av: DANIELA :D

JAG VET :D :D :D :D

2009-07-21 @ 11:38:58
URL: http://blurigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0