09.06.04

Som sagt det blir sånna uppehåll när jag skriver :)
Men nu gör jag entligen ett inlägg,, :)

Igår tog älskling studenten :) Han hade verkligen tur med vädret, det kunde ha varit sämre. När han sprang ut så var det uppehåll och regnade inte just då :) Glad för hans skull!


Jag hoppas att han hade en riktigt underbar "studentdag". Dagen började med att jag hjälpte till hemma hos honom och fixade fint, och efter det så tog jag kontakt med vännerna och så drog vi upp för att överraska honom! han vart riktigt chockad och glad på samma gång! :) skit kul!

Sen efter det hade hans mamma gjort jätte goood mat som hon bjöd oss på :)
Jonathans mormor, farmor, farfar, hela min familj och alla vänner! :)

och senare bar det vidare till stanleys, där dom börjat att ha onsdagkvällar med dj å så, så det vart med andra ord en riktigt lyckad student!

GRATTTIS ÄLSKLING! DU ÄR BÄST! och tack alla som följde med upp till tyresö för att fira honom och dom som kom på middagen efter!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

I morgon
Är jag ledig :) 3:erna tar studenten.. Åhh längtar vill också!
Så jag och jonathan ska ner till stan och betala resan :)
Och sedan drar det hem till Blees, hhi.. och sen får vi se vad som händer resten utav helgen.


Puss Kram
Jenny Lorbeck

Kommentarer
Postat av: mimi

ha en så himla trevlig helg :)

2009-06-04 @ 23:05:47
URL: http://akalillam.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jag grattar



.. å kramar din söte pojkvän! :)))

2009-06-05 @ 11:56:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0