09.06.06

Bilderna igår blev få och suddiga.
Det blev chillkrök hemma hos Blees lite sådär =)
Som avslutades med kebaben, oh det var länge sen och SÅ värt det! ;)
Jenny, Jonis, Jonte och Fredrik skulle ju hänkat också!
Det var tråkigt att de inte gjorde det... men så blir det ju ibland.


Soffpotatisarna ;) Nicklas, jag, Sara, Malin & Hanna.

Nicklas Jag & Malin

Ser ju något dött ut alltså =P
Fast det var ju mer chillkrök så =)
Träffade lite gött folk och lite mindre gött folk =P
Ungefär som det brukar vara kanske =P

Ikväll ska jag nog ta det lungt... Fast mina planer brukar ju ändras lite hipp som happ så man vet ju aldrig! ;)
Ska väll börja med lite tråkigare saker nu iallafall, typ städa lite och kanske fixa en skoluppgift =)

Ha det bra så hörs vi senare =)

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Härliga bilder =)

2009-06-06 @ 14:45:17
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0