09.06.09 Woop wooop!

Åh dagen har varit glad! Glad och härlig!

Var i skolan en stund, hade sovmorgon... för typ första gången och gissa vad om inte en gräsklipparjävel ska väcka mig då?! Äh skitsamma =)

Sen Bar det av till stan för att möta Joss, Daniela och en annan... heh, så BETALADE jag RESAN =D Woop woop! =D
Efter det blev det tandläkaren, och det känns verkligen som att efter varje besök där blir det ytterligare något att stoppa in i käften, helt sinnessjukt, men inte gråter jag för det! =D Det blir ju trots allt fint och om 4-5 månader slipper jag skiten föralltid!!! =D

Mötte Jenny gull på bussen hem och sedan drog vi ut och joggade/gick! helvetes långt! Till Viksbergs golfklubb! Gud så bra vi är! =D

Sen lagade vi maaaat =D typ världens mest godaste köttfärssås! Mjaooow =) Nu luktar vi turk xD haha nej dumma mig! ><
Nu blir det Tv mys med Jenny och Maarit hela kvällen!
Först paris Hiltons nya serie... My new BBF eller vadfan det heter, massa patetiskt... så vi bara MÅSTE kolla ;)
Sen blir det desperate housewives♥ och sisst men inte minst Christine! =D Vi får inte glömma liiite Ben&Jerrys också... vi har ju trots allt gått över 18000 steg idag =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0