09.06.11 Yaay I´m so Happy!

Dagen började med att jag och jenny kom en timma för sent, endast vi två som missförstått =S but so what?!

Men Skoldagen var kort och det var ju skönt som faen! Jag och Jenny drog en joggingrunda och på trottoaren blev vi jagade av en lastbil som gjorde något vägarbete och jag får ett mess av en polare: Hahah! jagade av en lastbil! Hahaha klockrent! xD Aaahh! skummt roligt!

Ikväll blir det bio med lite gött folk i Sthlm =) Ska bli la mysigt! Vet inte vilken film ännu men det visar sig! =)

Imorgon får vi betygen och fika sedan gott folk, då är det SOMMARLOV! Kan inte ens föreställa mig det! Som jag har längtat! Till mitt absolut sissta riktiga sommarlov! =( Men det ska bli bra, jävligt bra! Det ska tamejfan bli bäst! Och jag vet att det kommer att gå fort, det går alltid så fort med sommarlov nu för tiden... tidsuppfattningen är inte densamma som den var när man var liten. Allting går så fort fram nu, läskigt! Och det kommer bara att gå snabbare! Måste ta vara på den här värdefulla tiden! Åh vad min sommar kommer att bli bra!^^

En härlig sommarbild från i sommras bara för att jag plötsligt blev så glad och för att solen började skina!
För att jag är glad även fast inte allt är bra, men det gör inget för nu, nu är jag glad!


Kommentarer
Postat av: Elin [Freakshow - Chihuahua]

Verkligen härlig sommarbild! :)



Är du sugen på en ny design?

Just nu har jag 4 stycken till salu för 30 kr/styck.

http://elinsstudio.blogg.se/

2009-06-12 @ 14:32:35
URL: http://elinarmour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0