09.06.28 Varma sommarnätter :)


Fredagen blev inte riktigt som planerat eftersom att någon osjälvisk jävel hade bestämt sig för att hoppa framför tåget. Så vi skulle inte hinna upp till Sthlm då för att se bio, och så gick det inga bra filmer här i Tälje... Så det fick bli lite mat och masssa skratt vid maren! Det var la mys iallafall =)

Igår blev det utgång, Åh så jag älskar varma sommarnätter! Kvällen var helt okej, det var en massa Finnar som var så roliga där och dansade galet! Helsjukt men roligt! =D De undrade om jag ville ha trekant med dem, men jag tackade snällt nej till erbjudandet xD haha herregud! xD

Nu ska jag lägga mig och steka i solen och bli brun hade jag änkt! =D
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0