finns det något tråkigare än att plugga?

Plugga ?!?!
PÅ sommarlovet?
Det är ju helt sjuk!

Men måste man så måste man .. 

Älsklings och mina dagar har nu under sommaren bestått av plugg, kubb och bad :)
lite bilder från mobilen..


Jonathan försöker att slå mig i kubb, men neeeej! jenny är bäst! :)


Jag vinner alltid, ingen idé att köra mot mig ;)


Han tar en pause efter förlusten ;)


Från i Lördags ;)


Från i Lördags det med ;), tack alla tyckte det var en väldigt trevlig kväll!






haha, måste ta kort mellan pluggandet annars blire för jobbigt ^^

Idag har jag suttit och pluggat hela "morgonen",
Tack gubben för hjälpen!

puss Kram



Kommentarer
Postat av: Danielaaa(:

Malin: takk gullet(:

2009-06-29 @ 23:27:03
URL: http://blurigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0