Hann inte blogga igår!

Det hände sak på sak igår så jag hann verkligen inte alls komma i närheten av datorn!
Nu blir det BILDBOMB! =D


Det började vid skolbänken, (ja, ni läste rätt).


Så fort jag kommit innanför dörren åkte kläderna av och bikinin på och sedan drog jag till Jonis (jennys pojkvän) Och badade pool och stekte =D Mjaooow! ;D



Jossan och Jenny♥


Sedan blev det brottom! Fort som satan hem till denna vackra Denize som fyllde 18♥


O träffade denna Tuss^^ också=)


Och jag hade lovat att hänga med Denize ut nu när hon äntligen fyllt 18! Så bar det av...
(Sara o jag)

Champagneflaskan var minst sagt svår att få upp! Vi alla försökte...


SKÅL! =D





Och ja... det var verkligen mysigt, synd att jag inte kunde stanna längre, skulle ju som sagt upp tidigt imorse=/


Idag var det skola igen (suck) sedan hem o pressa som en sate i solen =D har bränt mig  hehe =P Och på det blev det gymmet med Sandra och Blees =) Woop, kanske ska dra till stranden o grilla med lite vänner snart, men jag tror helt ärligt att det får bli en annan dag. Är totalslut och ska... ju upp tidigt imorn! Tack och lov att det är fredag imorn! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0