Inga planer för Midsommar!!?! =O

På fredag är det fan Midsommar, eller inte fan... men jag har inga direkta planer, finns ju nödplaner. Men ingen direkt fast bra planerad plan över midsommar! Skandaaal mina vänner!!!!

Men det är ju ändå bara tisdag, eller snart onsdag då... Det kommer upp något, det vet jag, men det får inte bli sådär halvdant och tråkigt lamt! Det är ju för fan Midsommar!
Aja, det löser sig! =)


Imorgon mååste jag ta en joggingrunda, skulle sprungit idag, men det blev picknick ju, och sedan blev jag sjukt övertrött och orkade ingenting i stort sätt... Så har lite dåligt samvete ja..

Sen får jag se till att vara pigg, för såhär kan jag ju inte vara hela sommarlovet, tråkfan!
Näe, skulle visa mina dekorationer på naglarna, men illa nog har jag ingen kamera såatt man ser hur fint det är =/
Så ni får en bild på migdå;D


Haha, hittade den här bilden sen spexfotot vi hade i 9an! xD
Humlaaan ;D Sessi huh?

Kommentarer
Postat av: Kadri

hahaha vad roligt med kostymer

2009-06-18 @ 10:35:23
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: susan

Hejhej , gillar din blogg sötnos :)

Vad tycker du om min? <3

2009-06-18 @ 11:51:42
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0