Jag ångrar djupt...

att jag klev upp imorse och tvingade mig själv och Jenny att åka och paddla med klassen! Gud så jag ångrar mig! Det börjar med att 20 dagisbarn sätter sig på samma buss dit och ett av barnen bara skriker om den där jävla Lamborginin han sett! Huvudvärk! Sen när vi kommer fram ösregnar det! Fy så kallt och o behagligt! Det var ju sommar igår!? Och ändå skulle vi ut  och paddla i skitvädret! Kom igeeeen! Men vi satte oss i kanoten, eller juste lärde mig att det heter kajak visst när man är två...
aja...


Vad kan jag säga... DAGENS OUTFIT ;)
Alla fick klä sig i svarta sopsäckar! Sexigt värre. Jag bar upp den väl xD hahaha! Herregud!

Jenny också såklart xD HAHAHA! Jag dör!

Sen vare bara och hoppa i kajakerna... Tror inte ens hälften av klassen var med. Jag frågar mig själv... varför är jag inte en av dom som ligger hemma i varma sängen under täcket nu?

Men jag försöker verkligen vara positiv...
Några minuter senare fick vi för oss att tävla!!! Kan bara säga att det var centimetrar från att vi trilla i plurret!

Haha lärarna också, Alex xD Han har världens skönaste humor den mannen! =D

Vi gick i land någonstans... aa fråga mig inte vart.. vi skulle grilla men vårt kött gick åt helvete så det fick bli bullar istället ;) Och tro mig när jag säger att det inte var lika mysigt som det ser ut! Det spöregnade, blåste och allt var bara otroligt jävla jobbigt! Jag ångrar mig så att jag gick upp för det här imorse!  Nästa gång ska jag lyssna på syrran =P

End of story!
har precis tagit världens varmaste dusch!
jag kommer aldrig att göra om den skiten för faen!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha ja, det har du rätt i... Bara jag som är en badkruka haha!

2009-06-02 @ 15:45:53
URL: http://attentionwhore.blogg.se/
Postat av: Daniela :D

hahaha jag vet >< jag också! :D najs outfit ;)

2009-06-02 @ 17:38:31
URL: http://blurigt.blogg.se/
Postat av: LIENE

ser kul ut om man säger så, men usch kan föreställa mig att verkligen inte! skulle inte vilja paddla i det här vädret som idag.



sv: tycker med den var vacker, är så glad.D hihi

2009-06-02 @ 17:59:29
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hehe, tråkigt med vädret. Usch, hatar regn. Och svenskt väder också för den delen. Ena dagen är det sommar och nästa dag är det..vinter?

2009-06-02 @ 18:19:17
URL: http://maandel.blogg.se/
Postat av: Fredrik Frisören

mysigt

2009-06-03 @ 08:36:55
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0