Midsommar =)

Det blev ju inte så mycket bilder då, men några=)


Killarna  började med lite grillning,.. vilket tog ett tag för tändvätskan var slut och vi fick låna av grannen, som var brandman xD Hhiiho


Men det blev la gott! =D


Inte lyckade bilder men iallafall=)


Haha, ugly o jag ser massa dragen ut! Var dock inte det där =P Ännu...
Bjuder på den, eftersom att det var den enda sen igår då;D
Fan vad små vi ser ut btw! :O haha!


Kan ju säga att det nästan var korvfest, vi var alltså inte många tjejjer där, vilket ledde till stoooor uppmärksamhet från killarna =P Lite kul, men mest jobbigt! AAah det var fan massa jobbigt! Men ändå roligt ;D


"JAaa vi badar bubbelbadkar" =D Säger jag, hahaha! WOW! Alla killar var såklart på! Trodde de verkligen att jag skulle bada med dom där xD hahaha! En annan brud fick bli offer och blev till slut kallad Hora!, Inte bara på grund av det, men illa alltså! Illa! Skadeglädje*

Kvällen var rolig, sjuk, konstig, skrattretande, efterbliven, bra, mindre bra, ja lite av allt möjligt! Men mer bra än dålig iallafall och det är ju huvudsaken!  Fick skjuts hem halv 6 imorse=) Skönt att vakna i sin egen säng =)

Och oj vad jag ska ta det lungt ikväll! Sääängen^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0