Sommar?! Fett!


vad fan, jag blir galet besviken på vädret alltså! Det är fan Juni! Kom igen! Men vad kan jag  begära, vi bor ju trots allt i Sverige... en äkta svensk sommar antar jag?! =/

Idag var en kort dag i skolan iallafall för min del =P sen bar det hem till Sandra för att fixa en sista skoluppgift, men den fixar vi i skolan imorrn istället. Gud så duktiga vi är xD Vi bakade istället, viktväktarbak faktiskt! Får det att kännas aningen bättre! ;D Yeah, yeah!

Nej, måste fan ta att bestämma mig ännu en gång!!!! Med min  nyttiga månad som jag hade tappade jag iallafall ett par kilo och mådde massa bättre, sen slutade jag med nyttigheterna! Ibland är man dum! Fast nu har jag ju varit sjuk i typ 2 veckor vilket har gjort att jag inte kunnat träna som jag velat heller! Illa alltså! Nej ändriiing säger jag bara!!!! Har varit allt för jävla onyttig ett tag nu! Inte bra! INTE bra! Mår ju bara piss då, så nu blir det skärpning! =D

Euu, sådär vill man ju inte se ut xD Hah!



Fett med pussar! xD

Kommentarer
Postat av: DesignByMilly♥

Åh härligt :)

2009-06-08 @ 20:28:26
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Åh, vad kul! Vad bakade ni? :)

Idag har jag varit i skolan och nu ska jag bara slappa :)

2009-06-09 @ 15:37:05
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0