Summer kick off 2009...


Mjaooow

Det såg inte ut som man föreställer sig en skolavslutning, sommarlov. Men det blir inte alltid som man tänkt sig och det gjorde inte så mycket ändå för vi var glada! =D

Eller, snarare så försökte vi vara glada ser det ut som. Haha upp med hakan va!

Det blev bättre stäminig efter lite mat och dricka och när vi hade våra rosa  pantrar! Måns blev gladast! =D Uppladdning med drinkar i fönstret, och det var tydligen skönare att sitta brevid soffan istället för i den^^ Knas!

Efter några glas blir man snyggare va? Öhm..  xD
Speciellt när man blir bjuden ;D

Sen åkte vi en vild biltur hem med Philip, och överlevde mot alla odds ;) höhö
Kvällen var nice tycker jag och folket var roligt, hände en del roligt som jag inte orkar förklara, de flesta skulle inte förstå ändå ;P Haha säger bara, killar kan vara jävla svin alltså! Jag bara skrattar åt det. Stackars små flickor där ;D Dumma varelser! Säger inte att tjejer är bättre, men ibland undrar man fan!

Idag är jag hundvakt till Minus♥ Och ikväll ska jag och Jennysyrran ha myskväll hos Moi^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0