09.03.05,- En helt vanlig, ganska trist Torsdag faktiskt,..

Hejsan Hoppsan!

Jag tänkte att det var på tiden att jag skrev ett inlägg.
Eftersom att jag själv tycker att det är roligare att kolla på andras bilder
istället för att läsa om deras tråkiga liv så hade jag tänkt att försöka få in mycket bilder här i bloggen.
Jag är helt jävla usel på att skriva så att det låter intressant, så
visst blir det bra med mycket bilder? Haha, jo nu börjas det...

Har varit hemma ifrån skolan i princip hela veckan. Var där i Måndags men efter det
har jag hållt mig hemma. Jag är ju inte direkt "dö" sjuk men jag mår heller inte bra. 
Eftersom att jag varit hemma hela veckan kände jag idag att jag vill ta lite luft,
- Jaah, gå en promenad eller nåt. Så jag ringde syrran (Malin) och frågade ifall hon 
skulle med till moraberg och bara kolla lite, jag viste inte direkt vad vi skulle göra där men bara
för att komma bort en stund. - ja, ja för att komma till saken så gick vi i alla fall dit, Jag, Malin 
och mamma. Vi gick till nya ÖB haha ;) Jag vart faktiskt chockad det var över mina förväntningar.
Det såg precis ut som biltema där inne, inte så speciellt ofräsht men heller inte jätte snyggt.
Helt okej tycker jag. Ett bra ställe där man kan köpa lite allt möjligt,. :)

Alexandra (mammas kompis) har tidigare vissat mig att hon gjort tandblekning :)
As grymt, det såg helt naturligt ut! Så när jag ändå var i moraberg gick jag in till rusta
( dit hon hade köpt hennes tandblekning) och köpte någon konstig skena :/
Jag läste precis på förpackningen. Och det står att behandligen ska vara klar efter bara 5 dagar :)
och vill man så kan man ha den 7dagar, Det vill säga om man inte är nöjd.
Men det ska bli riktigt spännande tänkte ta kort på mina tänder nu och sen ett kort om 5 dagar
och vissa en förre och efter bild. :) Så får vi se om det blir någon skillnad. 
så här såg förpackningen ut :


49.90kr på Rusta.


- Just, det måste jag berätta....
När jag ändå berättar om rusta så måste jag bara visa dessa bilder jag tog där ifrån. 
Vem fan vill ha Gröna och Blå kycklingar att deckorera med i påsk?! 
Haha... Jag och Malin hade jättekul åt de här små raringarna, och en massa annat dessutom! <3








Älsklingen min, ( Jonathan) Fick hem sina student grejer, fy fan vad jag
är avunsjuk på honom. För min del och din syster är det ett helt jävla år kvar.
usch! Jag vill också ta studenten... 



 

Nej, men det var väl allt för den här gången, skriver mer i morgon.
Pöss Åh Kräm everybody!
Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0