09.03.06,- Fredag :)

"På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest - Men fredag är ändå den dagen som känns bäst - Ge mig då kyckling, det gillar jag mest - Kyckling på fredag, det enda jag vill ha - Kyckling på fredag, då mår man riktigt bra - Kyckling på fredag, vad var det jag sa? - Jag vill ha fredag idag!"

haha,
Tyckte att det var härligt att inleda inlägget sådär. På tal om det så måste jag berätta om min
härligt kyckling macka jag åt i morse...

Vi hade inte mycket i kylskåpet inte, så då gällde det att vara finulig ;) Men jag hittade
färdig steckta små kyckling bitar. :) Så jag Tog baguetter från skafferiet och satt de i ugnen medans
jag förberedde lite grönsaker. Sen Tog jag baguetten och snitta den så där som dom gör på
nansýs ;) haha ( kände att jag ville vara lite inne ;) haha )..
Sen la jag i allafall i olika grönsaker jag hittat och tänkte att man tillsammans med kycklingen kan
ha som fyllning. :) smart som jag är ;) och det viktigaste av allt
feta ost hade jag i den också... Det var riktigt gott! Tycker jag verkligen att ni ska
prova på :) Varm färsk macka med grönsaker, fetaost och kyckling!
Mmm Mums.. Kyckling på fredag säger jag bara ;)


Annars idag vet jag inte riktigt vad som händer, jobbar ju i morgon så att sitta uppe länge idag
det kan jag glömma. Måste bara berätta vilken underbar pojkvän jag har,....
Igår / Natt så hade vi tänkt att vi skulle sova ifrån varandra. För att ingen av oss
kände för att gå och möta varandra och så var det ju sent. Men i alla fall innan jag skulle
gå och lägga mig så skulle jag ringa och säga god natt. Samtalet gick inte riktigt som det skulle,
egentligen skulle jag bara ringa och säga god natt. Men han hörde att jag var ledsen och det var inte meningen,
Men jag ville juh inte soba själv.. Till slut så la vi i alla fall på luren efter att ha sagt god natt.,.

Men vad kan det ha tagit 5 min kanske?! ..
Sen ringde älskling upp mig igen och frågade om han
skulle komma. Jag vart så sjukt glad. Klockan var liksom halv 3 på natten.
Så det slutade med att han kom till mig i alla fall <3
Så vi låg och mös med varandra innan vi skulle sova istället för att sova på olika håll!
Jätte mys var det, Du är underbar älskling!

-usch vilket otroligt ointressant inlägg... 
Ja, Alla glada jag uppdaterar det snart! :)
Hade tänkt att berätta lite om en ny hemsida också!
Grymt cool hemsida, Man får massa gratis produkter utan att göra ett skit!
Det gillar jag :) 

Pösssisar everybody <3 / Jenny 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0