09.03.08. Söndag.. kommer alltid att vara den mest ångestfulla dagen i veckan!

På söndagar får jag alltid ångest över allt som jag borde ha gjort, men ändå inte gjorde. trotts att jag hade kunnat göra det :/ 

Jag brukar lämna problemen till en annan dag! :P

Hur som helst så var min lördag toppen! Helt nästan oslagbar =)
Kl 15.00 kom gästerna hem till farmor=) Och min farmor har en sån där bar hemma, där började vi med välkomstdrinkarna =) Det var mysigt! Det blev mat, en sån där planka som man plockar ifrån, mums!

Och jag fick massor av fina presenter! ^^ som jag sa, firandet tar liksom aldrig slut ;)
Jag fick armband, jättefina! Hade ena på mig igår;) (Tack Annie)!
Sedan fick jag massa pengar också! Välbehövligt till resan i sommar! Wihii:D

Efter min smarriga efterrätt drog jag och min kusin hem för att byta om och senare vidare till O´learys.. där var det tråkigt! Typ bara gubbar som stötte på en :P

Så vi drog till femfemnoll istället där det var betydligt roligare!
Mötte b.la. Max och Oskar. Jag hade roligt! Så jävla skönt att bara dansa av sig!
Jenny du vet inte vad du har att se fram emot till nästa helg! :D Vi ska äga dansgolvet ;)

Åh jag ville inte att kvällen skulle ta slut! Jag hade så jävla roligt, mysigt, aaa allt på en gång!
Tiden går som sagt alldeles för fort när man har roligt!

Nej nu måste jag hem till min lilla farmor och ställa tillbaka allt där det stog från början ;) Vi möblerade typ om hela hennes hem för att alla skulle få plats så;)

Hörs senare älsklingar;)
Puss! / Malin Blinkovski

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0