09.03.09 Tråkiga måndagar

Måndagar är alltid sega!
Och idag var nog den segaste, jobbigaste måndagen på ett bra tag!
Vi skulle upp till Sthlm med klassen till KTH. Jag trodde åtminstone det skulle vara lite intressant, men nej nej! Vi fick typ kolla på deras lokaler.. ville bara hem! :P Sedan skulle vi kolla på byggnader och det kändes som att vi fick gå runt i hela Sthlm! Vi bara gick och gick! Stegräknaren i mobilen hade kommit upp över 12000 steg redan innan klockan 12! Jävlar vilken motion ;) Det ersatte jag med en feting Big mac ;) mohaha :D

Efter det skulle vi dessutom gå på ett museum.. men vi hann inte ens kolla.. för vi fick massa jävla uppgifter vi skulle skriva.. jag som var så noga med dem, så ska dom inte ens gå igenom skiten :/ iiih! onödiga dag!

Det enda som gjorde mig på lite bättre humör var när jenny, jag och Malin betedde oss som mongon för att få dagen att gå:P och lite sms =) Blir alltid glad då =)

När vi gick på vår rundvandring tittade vi in i Saluhallen, på all mat xD (!?) Och jag fick se en flådd kaniiin! :( tassarna var fortfarande vita luddiga:( Blev nästan ledsen ju.. Men vi måste ju också äta :P Haha. Nej det fanns en del mums där också, tror Jenny fick med en bild på alla godsaker ;) haha!

Sedan givk vi förbi ett skyltfönster och fick syn på de absolut fulaste skorna :D haha kanske vårens trend ?! ;)
Who knows, kanske har ett par imorgon ;) NOT!
Smakprov :

Haha! dom är åtminstone luftiga xD (håliga).

Haha, vad mer.. Jo Arkitekt-Mats: Vad ligger bakom Humlegården?
(Alla ser ut som stora frågetecken)
Jenny: Getinggården!
Mats: Stureplan IDIOTER! Spybar!
(haha efterblivna xD)
Haha! xD Aaa det var kul då i alla fall:P

Fick åka med Patrik hem från Östertälje, och dom skulle tydligen till Jennys farmor, så jag hänkade =) Bjöds ju på kakor ;)

Och på tal om kakor, så hotade Maarit och patrik mig att baka som jag sagt tidigare.. nu har de hotat mig med att kedja fast mig vid spisen xD hahaha snacka om att vara desperat på malins bakverk liksom! Jag måste vara en Gud på att göra goda grejer ;)

Haha.. Kom på en rolig sak på bussen! xD Omg! En kille, alltså vet inte vad han tänkte innan han gick utanför dörren idag, han hade världens tightaste brallor, eller inte brallor, typ cykelbyxor, eller tights! Jag och Jenny kunde inte annat än garva! Och han snurrade typ runt och visade upp sig eller något! Tight runt paketet xD Haha! Och arslet! Herregud! Det var askul  hur som helst! hahaha xD (dör litegrann av syrebrist av skrattatacken) xD

Haha, nej nu ska jag kila raringar :)
Puss och kram // Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0