09.03.10,- Inte vilken Tisdag som helst..

Fick ett mycket oväntat samtal idag i skolan...

De ringde dom från LT och ville göra ett reportage om mig i
tidningen, dom tyckte att det var så intressant att jag ville blir inredningsarkitekt. :/
As läskigt men kul på samma gång.. :)


Så självklart, efter att ha fått veta det så får man en massa tankar i huvet.
( dom ska juh hem till mig), Så hur ska det se ut, vad jag jag ha på mig,
vad ska jag egentligen berätta för dom.. haha Jätte närvös är jag ;)

Snälla hjälp mig, hur ska jag bete mig, ska jag bjuda på fika?
hahaha.. Det låter juh hur larvigt som helt.
Men jag hoppas att det kommer att lösa sig, och gå bra!

Så alla som är intressarade av det här
kan läsa det i LT på Fredag (tror jag).
Jag berättar mer exakt efter i morgon när jag fått veta.

Neh, nu måste jag gå ner och städa mitt rum lite granna,
innan max och älskling kommer hit.

Puss & Kram Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0