09.03.10 Matteplugg och arbetsförmedlingen!

Just nu sitter jag hemma hos Sandra och ska strax börja med mattehelvetet! Tack som hjälper mig, behöver verkligen det!♥
Skrev nyss klart mitt cv också för idag kommer olika företag till arbetsförmedlingen för att ge chansen till att ge fler ungdommar sommarjobb! Kan ju hoppas på att få något:P Var där förra året men då var man tydligen för liten för de flesta jobben, kanske har man mer tur nu när jag fyllt 18!? Får hoppas!

Senare ikväll får jag stressa från arbetsförmedlingen till träningen som börjar kl 20.00! Hoppas folk kan komma idag!
Tröttnar snart på basketen den jävlans basketen som alldrig blir aaaaaav!

Puss gott folk, Sandra tjatar om att jag måste börja med matten :(
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0