09.03.11 ♥ Fick massa fina pressenter...

Ska snart gå och lägga mig, ska fan upp tidigt och klockan är 23.30 :/

Jag och mamma har haft myskväll, vi var och köpte godis och sen efter det
har vi kollat några One tree hill avsnitt, det är en sånn underbar serie.
Jag känner igen mig själv så jävla mycket. ♥ Åhh jag älskar serien!
Har ni inte sätt de så måste ni bara ta och ladda hem den från början och se den!

Neeeh för att nu komma till det roliga..
Idag var min morfar och hans sambo här (på kvälllen) och åt smörgåstårta,
De var här för att fira mig ♥
Eftersom att de tyvär inte kan komma på lördag när de egentligen skulle ha kommit.

Men i alla fall för att komma till saken så har jag fått födelsedags pressent av familjen
och morfar och hans sambo. :) Blev riktigt nöjd! Men så jävla nervös!
Jag fick en intensivkurs av dom. ;) Woppppiie den 20April ska Jenny Lorbeck ta KÖRKORT :)
Jag fick liksom allt i ett, eller vad man ska säga, teoriprovet, upp körningen, 10 körlektioner,
mörkerkörning, landsvägskörning.. Aaa och mycket mer kommer inte ihåg allt som ingick ;)

Oojuste jag fick också en jätte godluktande parfym, rosor och ett pressentkort på hm ♥
så att jag kan köpa mig något tills alla firanden ;)

Vart riktigt glad, tack alla! ♥

Neeeh, nu ska jag gå ner och ta bort smink och förbereda mig för sängen!



Puss & Godnatt
Kärlek till er från mig, 


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0