09.03.11 Snöhelvete!

Jenny är söt! ^^ Det gick säker finfint för Jenny idag, hon ska alltid hålla på och oroa sig i onödan! ♥
Haha hon ringde efter LT gått idag och hade värsta panikattacken! Sötnöt! Klart det gick bra jö!

Föresten så kan den jävlans snön försvinna tycker jag!
Precis när den försvunnit så kom den tillbaka :(
Har säkert ramlat 10gånger bara idag! Inte Nådiiigt! xD
Så vill jag ut o jogga också men det går ju inte :(
 
Idag har skoldagen varit helt okej faktiskt.. tråkig, men inte direkt ansträngande:P Efter skolan blev det Nancy´s :)
Jag och Sandra smet lite tidigare från designen bara... vi skulle ju få "inspiration" ;)
Det funkade för mig.. inspiration till morgondagens outfit ;) Nej jag skoja bara ;) höhö

Dagens inköp:


Kunde inte motstå denna söta lilla väska och smycken :)
Allt från Vero Moda! :)

♥ Malin Blinkovski

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0