09.03.16,- Jah, nu har jag ju fått min utskällning...

Jaaa, som ni alla vet så har jag ju nu fått min utskällning av malin, jag har inte skrivit på hela helgen, ( om inte mer)..

Men för en liten tillbaka blick...
Fredagen den 13 mars:

I fredags fyllde jag, (jenny) 18 år :) Det var inte alls dumt, trots att det var fredag den 13:e.
Dagen började jätte bra, jag var tillsammans med malin på jätte bra humör hela dagen, vi hade fan
as roligt och skrattade åt precis allt. Sen mot kvällen vart den inte riktigt lika lyckad, jag säger inte att
kvällen var dålig men den var inte helt på topp som resten av dagen var.

Vi började med att ha lite förkrök hemma hos mig, lyssna lite musik och spelade spel :)
Det var mycket trevligt mina vänner :) hihi..

Efter det gick vi till park hotell och bara tog yttligare en liten för drink innan utgången, självklart var jag och
malin tvugna att kolla in dammernas lite extra och ta en massa kort ;) haha...

 

Och efter det....haha
Bar det säg åt till 550 där det vat helt dött.. fy!
vi var där en kvart sen gick vi vidare till olearys där var det helt annat, DÄR HADE VI SKOJ! :)

Jo, men det var väl allt för den kvällen.....


Sen var det då Lördag den 14 Mars:

Då klev jag upp mycket tidigt, kunde verkligen inte sova, hörde bara jonathan och max snarka som grisar ;)
As jobbigt!
Så då bestämde jag mig för att gå och sola med mamma och malin, asså jag fattar inte klockan 9.00
PÅ MORGONEN :O haha..

Men i alla fall efter det så gick jag till lokalen som vi hyrt till kvällen, och började fixa i ordning den. :)
Det vart jätte fint, hihi..
Sen senare mot kvällen kom nära och kära för att fira mig, kvällen började jättebra, men slutade inte lika kul...
Vi hade planerat mycket annat men det slutade ändå med att halva befolklingen satt framför tv och kollade melodifestivalen. Tråkigt tycker jag! men men....Jossan var kul i alla fall, tack gud för det :D haha
Men om jag ska sammanfatta den lkvällen så var det mycket roligt som hända också det var inte
bara bläää ;)
.
Och tillsist var det Söndag den 15 Mars:

JO, den kan jag sammanfatta kort,

- Det hände inte ett skit.



Kommer mera bilder av alla fina pressenter jag fick, och lite sånt sen,,,
Tack alla som var och firade mig i lördags, det betyder mycket :)

Puss & kram  ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0