09.03.16 Ny vecka, nya tag!

Fy för att måndagar gör mig deprimerad!
Och för att de får mig att känna att jag inte behöver göra allt idag, jag har ju hela veckan på mig... sen går den för fort och jag har inte hunnit med någonting!

Men idag har jag faktiskt varit lite duktig. Jag och Sandra gjorde klart vår persona till en produkt vi ska producera=) Ni får se sen, Jenny fick hjälpa oss lite på traven <3 Sen fick jag massa skrivet kring vår produkt!

Och sedan hade vi en låååååång föreläsning om design management. I början är man alltid helt på.. ungefär 10 min in i föreläsningen och det är ungefär då folk har börjat sova, lyssna på musik eller göra något annat mer meningsfullt och givande än att lyssna på den där skiten där framme. För det var verkligen inte givande, vi fick ju i alla fall papper på hela fadderitttan.

Han som höll i skiten kunde inte uttala u, det blev y istället! Byrkar och skryvar, haha!
Jag klarade mig igenom det trotts allt och att jag nästan blev en av dem som låg och snarkade!

Bussresan hem var verkligen hejkon pejkon idag också! Det var på håret att jag inte kom med! så fullt var det. och då menar jag att luften nästan tog slut i bussen, man fick andas grannens gamla förbrukade vitlöksandedräkt! INTE okej!
Jag blev dessutom pannkaka mellan alla äckliga människor, tur att jag hade klack idag så jag kom över folks armåhålor! xD

Puuh! Måndagar alltså.. kom hem ialla fall :)

Och förresten så tycker jag att Jenny behöver en utskällning bara för att hon är så dålig på att blogga! Fy på henne!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0