09.03.17 Fuldagen..

Ibland känner man sig sådär ful och då går ingenting som man vill, allt är bara fel, fel, fel!
Förstår att ni undrade... "vad har jag gjort dig"  haha verkade så sur idag, och det var jag också, på allt och alla.. Förlåt för det, men det händer alla...

Glömde idrottskläder, men det gör kanske inget för att vi skulle ha världens jobbigaste pass idag då Bella o Lynnita skulle hålla i skiten så:P Puuh!
Men jag kommer inte undan helt, ikväll 'är det träning igen, Denize och Sara har slutat nu också. Det suger hårt!
Så vi kallade in lite hjälp till träniongen, lite polare och sådär =) Blir nog kul! Jag längtar faktiskt, för att jag så gärna vill träna! Massor! Skönt! och nu ser det ut att bli joggingväder också, så det blir kanske en liten runda imorgon! :)

Anledningen till att jag är så sur är nog för att jag är så arg på mig själv för att jag ätit massa skit jag inte borde, har tränat för lite, hittar inga kläder att ta på och för att jag har så mycket att göra.

Då blir likosm allt helt bakvänt och jag blir Malinsurpanna istället!
Förlåt Jenny att jag hade sån lust att putta ner dig för trappan xD Men när jag är sur och du retas mer, då jävlar smäller det xD Tänk på det :P

Idag ska jag sy på ett resårband i en klänning jag har, så det blir lite ballongklänning av den =)
Wiihii hoppas det blir la bra!

Puss, eran Malin ;)



Kommentarer
Postat av: Sandra Kujala

klart det blir bra, du är skitduktig på sånt! Jag klarar dock inte av det:/ Jag gjorde klar cad ritningen och nu har vi bara marknadsundersökningen kva hjärtat<3

2009-03-17 @ 22:46:15
URL: http://sandrakujala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0