09.03.18 En ganska bra dag...

Idag vaknade jag och var skittrött verkligen, satte på snooze men ångrade mig och gick upp! =)

Pallrade mig iväg till skolan för engelska, samhälle och sedan fyra timmars design!
Och jag kan ändå så gott som säga att det gick bra! Det blev toklungt!
Sandra hade gjort klart vår cad ritning och jag blev jätteglad för det! Jag kan verkligen inte det där.. Så tack gumman!♥

Det var så pass att vi låg i soffan, lyssnade på musik och jag somnade nästan :O
Det var skönt! :P

Sedan ringde min kära vän Denize som jag kännt sedan.. ja precis hela mitt liv kan man säga!
Blev bjuden på fika dit och det visade sig att Sara också skulle dit, det var trevligt!
Det bjöds på supergoa hembakade kakor! Mums!

Och tänka sig, jag fick ryck nyss och var verkligen på väg för att ta fram MATTEBOKEN:O
Men det visade sig att den var kvar i skolan... det är verkligen som att den inte vill följa med mig hem!
Hur som helst så ringde jag till och med jenny för att låna hennes, men den var också kvar där..
Känns bra att  bara ha tänkt göra matte faktiskt! haha!

Jag hade ochså tänkt jogga efter skolan, men nu blev jag ju bjuden på fika istället.. och vad väljer man först då liksom?!:P

Men jag ska faktiskt ta mig en liten tur nu strax! Fint väder och allt! Idag har varit en glad dag ! :D

Hum.. en sak urartade idag dock.. jag hade med min banan upp till klassrummet... och om ni vet hur min mongoklass är.. så ska allt kastas runt i klassrummet.. exakt allt! Min banan var inte ett undantag!
Jag kan bara säga som så att det blev bananmos överallt! Jag flydde! xD Haha! Mogen klass?

Och juste Sandra hittade någon sorts vagn.. som hon fick för sig att åka på :S Nino körde runt henne i korridoren på natur... Sandra ville att jag skulle hänga på, jag var INTE på! Men själklart lyckas hon dra upp mig, hålla fast mig och vi fick en rejäl åktur där kan jag säga xD Fifan!


Ja, så här kan det se ut på våra designlektioner xD
Sandra gav Nino en åktur också, lägg märke till att han sitter och läser en tidning xD haha!
Eller det syns nog inte.. men han gör det xD
Aja Puss alla♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0