09.03.19,- "ingen kommentar.."

haha, Jag fattar inte hur kan detvara så jävla svårt att hitta på
en rubrik, Är det någon som har något förslag på rubrik till nästa inlägg?

Haha, som sagt gårdagen vart ju som den vart :)
bakis i skolan, inte såå bra ;)
haha.. Men man ska vara glad att det inte händer så ofta :D

Igår var jag ute med några från jobbet, ett så kallat "afterwork".
- Jaaa, det var väl som det var! En Onsdag på krogen är inte riktigt min grej (i alla fall inte i södertälje) ;) haha..
Det var inte helt dött men inte heller långt ifrån, det hade nog varit roligare att stanna hemma hos sofia. 

Mycket myskoo som hände mig igår faktiskt, många läskiga gubbar, ungomar, tanter och framför allt taxichaffören..
Jag vet inte var det var som gjorde att det var så, varför skulle de just äckla sig mot mig ?!
- jaja, sånt händer...

Neeh men nu ska ropar Malin vi ska skriva ett inlägg tillsammans :)
WWwooooppppiiiieee

Pusss & Kram Banan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0