09.03.20 Fradag idag =)

I skolan..
Har svensklektion just nu, sedan blir det matte och efter det! Ska jag och Izabella ner till stan, kirra present till fröken Lorbeck och lite godis till oss själva såklart ;) Det är ju trotts allt fredag.. faaast.. jag har nog ätit godis varje dag den här veckan (a).

Efter det blir det fixa oss inför kvällen som ska spenderas på Stanley´s och sedan hem till Jenny för att ha kul!
Jag och Jenny gjorde massa frågor och påståenden igår som vi ska ha tills ikväll! OOoh det kommer att bli riktigt kul och inte minst genant kan jag säga! Pinsamheter finns det gott om ! :)
Får gärna slinka ner både ett och annat innan man svarar på de frågorna kan jag tro ;)


Gud vilken tråkig lektion alltså, svenka... vi ska skriva om poeter och dikter,bla, bla, bla!
Och vår lärare (trollet som vi kallar henne) fick ett utbrott! Det nästan rök ur öronen på henne..
Som tur är man ju lite av en favorit så man blev inte offer:P "änglabarnet" .. eller något sånt xD HAha!
 
Puss hörs imorrn!
Då kommmer det också bilder, för vi är ganska dåliga på sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0