09.03.20,- Stanley´s ikväll med vännerna :)

Jo, idag är det inte vilken Fredag som helst, idag är det en sån fredag som jag verkligen hoppas blir lyckad..
Idag ska jag ska jag och mina vänner fira att jag fyllt år!
"som sagt, man slutar aldrig att fira."hihi..
Vi ska ut och äta på Stanley´s :) Och efter det ska vi hem till mig och bara ha kul :D
Det ska bli mycket skoj tycker jag!

Jag har med hjälp av malin förberett en liten rolig lek :) hihi.. men mycket pinsam!
Det ska bli kul att höra alla svara på frågorna, men att själv svara på frågorna kommer inte att vara lika roligt....
Men sånt får man ju helt enkelt ta :)

Nu slutar jag snart skolan så jag ska försöka att komma ihåg att tömma kameran innan vi går
så att vi får en massa nya kort in på bloggen, tycker attt det var alldeless för länge sen..



Men Puss & Kram så länge..



Kommentarer
Postat av: charlotte

jag vill oxå vara med!!! ne vet måndag e de sagt nu!paketet hade kommit tillbaka till leverantören vör posten hade nå problem med nån jävla stämpel!!förlåt älskling de blir ju jätte sen present haha o förra året kom ju inte blommorna i tid!! love ya

2009-03-20 @ 15:29:42
URL: http://amazinglotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0