09.03.22 Fy fan vad trött!

Ska iväg till matchen snart, fyfan vad tidigt! Har sovit 3 timmar inatt och jag är död!
Dessutom har vi inga avbytare idag :O jag kommer så att dö! :( OCH jag har lite feber! FUCK!

Igår blev det att vi drog hem till Hanna. Denize hänkade på också! Det var la myspys!
Det var så typiskt, att sen när vi skulle dra ut så fick inte Sara komma in, eftersom att det var en timma kvar tills den22 mars då son fyller 18! Grattis Sara ♥ Så vi fick helt enkelt vänta...

Blev väll inte sådär svninkul, men så kan det ju inte alltid vara heller...
Sen skulle vi på efterfest, men det sket sig typ, eller jag sara och hanna träffade Alex, Denizes pojkvän o hans polare.
Drog hem till deras kompis, han var.. lite.. konstig.

Sen var det ingen som ville dra hem med mig, och det blev bara senare. Till slut drog jag själv!
Promenix till brunnsäng i 10cm klack, svinkallt! Ensamt!
Det var så gulligt av Alex som pratade med mig i telen och messade för att jag inte skulle känna mig så ensam :)
Oskar med :) Det hjälpte, hatar vverkligen att gå ensam!

Nej ska kila nu, wish me luck!!!
Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahah rosen var ju skitsnygg, eller inte ;D

2009-03-27 @ 22:01:19
URL: http://cherryraiin.blogg.se/
Postat av: Malin

ja men visst var han! morr xD

2009-03-28 @ 10:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0