09.03.23,- Måndag idag, är ledig i morgon! ♥

Idag har det väl inte hänt så mycket, det började med att vi var i tingsrätten på stan och hade en så kallad "föreläsning".
Efter det gick jag och malin tillbaka till skolan för att jobba vidare på vår produkt. Vi han med en hel
del faktiskt, sen senare på eftermiddagen gick vi ner till stan efter skolan och köpte lite saker till projektet
 men inte nog med det vi köpta också en VARMKORV :) hihi.. den var faktiskt otroligt goood! :)

Hmmm... Vad har jag mer gjort idag, jo juste jag har varit på Gina Tricot :)
åååh älskar affären :) Men jag hade inte så mycket pengar så det vart bara 2 underbara plagg och en jätte fin T-shirt till jossan.
 Bara för att hon är hon! love her!<3

Jag vet inte men jag har varit på lite dåligt humör dom senaste dagarna. As jobbigt men jag orkar bara inte med vissa personer ibland.
Man kan faktiskt inte behandla mig hur som helst. Men visst  jag kanske inte bör vara sur på alla, det behöver ju inte gå ut över de oskyldiga...
.Men jag vet inte de senaste dagarna har de personer jag trott varit de närmaste (vännerna) chokat mig, en efter en.. :/ Jag fattar inte,. 

Man låter inte en 18år tjej gå hem själv, om man är ett gäng tillsammans hemma hos någon,

Man snackar inte skit bakom ryggen,

Man säger grattis till en nära vän när hon fyllt år!,

Man väljer om man tycker om en person eller inte man kan inte vara någon jävla blandning...


Neeeh jag blir så trött på människor som inte riktigt vet vilka de själv är,
 STÅ för de ni tycker och lär känna er själva så att ni vet vilka ni själva är! Ett råd! ♥



Plaggen från Gina kommer här;






Älskar Er ni vet vilka ni är ♥
Och eftersom att jag inte nämnt Jonathan i hela inlägget så
måste jag ju göra det, Jenny Lorbeck älskar sin Jonathan Sterky
För alltid! ♥

Puss & Kram
Jenny lorbeck



Bild från helgen, otroligt mysig sådan ♥
Fastnade verkligen för den!

Kommentarer
Postat av: Malin syrran

Åh gumman (L) Alla är på dåligt humör ibland så är det bara!

Tack för att du bryr dig, älskar min syster mycket, mycket! <3

2009-03-23 @ 22:35:42
URL: http://lowski.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tack för t-shirten gumman, det var as fin! :) Blev verkligen jätteglad, har faktiskt på mig den nu hihi :)



Och just det, skit i alla som behandlar dig illa, du förtjänar bättre! Du är bäst, love you <3

2009-03-24 @ 11:54:07
URL: http://Josefinst.blogspot.com
Postat av: Jonte

du vet att jag alltid finns :) <3

ska tvinga lisa och köpa rosa tröjan från gina ;) höhö

2009-03-24 @ 15:32:21
Postat av: Jenny

Heheh tack alla ni! <3



- Haha, visst var tröjan söt?!

Säg till henne att köpa den ;)

2009-03-24 @ 19:25:05
URL: http://lowski.blogg.se/
Postat av: charlotte

glöm aldrig att du e bra baby! låt aldrig någon få dig o tro något annat jag tror på dig och jag älskar dig!!

2009-03-25 @ 00:23:33
URL: http://amazinglotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0