09.03.24 " Jag kommer bli en blommig tant med stor hatt!"

Idag har jag varit i vår kära huvudstad Stockholm med Malin =)
Bland annat för att köpa present till Sara och något till mig själv.. såklart!
Blev sur när den tröjan jag ville ha inte fanns i min storlek! Malin köpte den, så det var lite surt, men å andra sidan köpte jag en som hon har, och Jenny med ;P
Den var så fin.

Efter en stund på stan så konstaterade Malin att jag kommer bli en blommig tant med stor hatt!
Haha! ;D Jag är väll lite blommig sådär, och föresten tycker jag en blommig tant med stor hatt låter väldigt härligt! :D
Tänk om jag skulle få höra att jag skulle bli en grå tant med puckelrygg liksom.
Jag kommer att bli en grym tant! ;)

Dagens inköp :

DS_242710_A.tif    DS_242710_B.tif      

Ville egentligen ha ett par bruna, men dom
finns inte kvar i min storlek i någon butik! :(
Dom här var också väldigt fina så dom fick följa med mig hem! :D


Den här finingen som "alla" har, köpte den helvita också! :)

Juste köpte en till tröja, en rosa, på rean! Nice vavava!? 50 spänn! De ni!

Åhh... :( en sak som hände idag, en av mina finaste tröjor som jag bara hunnit använda ett par gånger hade blivit missfärgad, lite rosa. <Sen när mamma skulle bleka den förstörde hon hela! :O
Det blåa blev brunrött på den!! :´(
Vet att hon bara ville hjälpa, men jag kunde inte låta bli att bli ledsen, det var ju min födelsadagspresent från massa folk... och jag älskade den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0