09.03.24, Tisdag

- Hmm, idag har det varit en helt upptagen dag. Jag har inte hunnit göra ett skit i princip.
Hade tänkt att städa och plugga lite matte idag, Men ni alla kan ju gissa hur det gick?!
- Åt helvete!

Jag har inte gjort ett skit av det. Men jag har varit och övningkört så det är väl bra, men ändå inte!
Visst jag har övat men det gick inte bra idag, själva körningen gick bra men jag vet inte vad jag håller på
med när jag inte lyssnar på pappa, om hur jag ska köra och vart jag ska köra.

Projektet i skolan tror jag ska vara klart i morgon om jag inte vet hel fel, men hur går det med det då?
Jag hoppar ju bara från projekt till projekt.. Jag vet inte hur jag ska göra och jag är ju inte precis klar och
förberedd för någon jävla redovisning i morgon! :/ Vad ska jag göra?!..
 
Har sjukt mycket att göra i skolan men har inte gjort ett skit, :/

OCh nu sitter jag här vid datan istället för att plugga, och idag som jag egentligen skulle osva hemma hos jonathan,
är jag nu hemma, vet inte alls hur jag ska komma dit vill inte gå själv :S
Men neeh nu ska jag i alla fall försöka att göra något vettigt.

Puss & Kram Jenny Lorbeck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0