09.03.26 Holy makaroni!

Ojoj.. klockan är bara 12 och jag har redan skrivit en uppsats och håller på med en andra! =)
Sedan blir det samhälle som ska pluggas, lag och rätt, för imorgon har jag prov! Herregud!

Som om inte det vore nog?! Nej jag har tusen saker kvar att göra och inte minst matte! Hur intresserade?? xD haha
Nej fy vad hemskt!

Ska smälla i mig en bulle snart bara för att mamma har vart o köpt sockerbullar!!! Mumsaaa!

Sen ska jag förtsätta plugga igen och för hoppningsvis ger det resultat!

Wiie Jenny ringde mig  nyss och frågade hur långt jag kommit :P haha :D men det såg ganska bra ut för henne också :)
Och innan jag hann fråga så frågade hon mig om vi ska ut och jogga senare ! :D Wie! :D Uffkååårs! ;)
Solen skiner ocg fåglarna kvittrar! Kunde det bli bättre!:D (ja utan allt plugg ja!)

Pusssssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0