09.03.26,- Torsdag ♥

Vad ska man göra när man kommer till en sån här dag som idag, när allt känns meningslöst.
Precis allt!

Man går extra segt till bussen bara för att missa den, och istället går man hem och pluggar.
Fast man vet gott och väl att man verkligen behöver närvaron i skolan

- Jaa, jag vet inte vad man ska göra sånna här dagar som denna. Alla tanker är negativa, precis alla!
Det är i sånna här sitiuationer som man ska tänka på alla sina härliga vänner man har, sin familj, sin pojkvän..
Men just nu så spelar dom en sån liten roll, mår man inge bra så göra man det inte helt enkelt.

Men det känns som om att så mycket kan förstöras "en sån dag". Man säger saker man inte menar, och mycket blir bara helt fel.

Och även om jag försöker ringa till någon för att försöka att inte tänka på att jag mår dåligt, så blir bara samtalen fel.
Jag fejkar och låter som om att jag vore på toppen humör :/ Men idag är det ju inte sant.
ska man våga ringa sina vänner och säga, - idag mår jag dåligt, vad ska jag ta mig till?

Jaaah, jag vet inte...



     
Tack lotta! För dessa
underbart fina örhängen!



/ Jenny Lorbeck
-

Kommentarer
Postat av: Sara

Sånna örhängen har jag ;) Fast jag har tappat ett :(

2009-03-26 @ 20:42:39
URL: http://brandins.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jasså, vad skojigt=) dom är fina! :D

2009-03-27 @ 21:50:40
URL: http://lowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0