09.03.27- fredagkväll...

Idag blir det bara mys, jag och jonathan ska kolla på "En ängels tålamod" :)
Just nu sitter jag bara och väntar på att hockey matchen ska ta slut och medans jonathan kollar matchen
så sitter jag här och kollar vilken buss jag behöver ta i morgon för att komma i tid till jobbet.

Och kommit fram till att jag behöver ta 06.48 Bussen :/ FY FAN! vad tidigt på en Lördag!
Känner verkligen inte för det! I morgon är det middag, för sara Gumman har fyllt 18år :) <3
Så vi ska på middag några flickor och efter det ska vi vidare ut och shake as :) hihi..
Det ska bli ganska skoj,- Okej nej, jag är absolut inte på humör för det.
Men jag ska försöka göra det roligt i alla fall! :)


- Ja juste! jag glömde att berätta att jag blev besviken på min egna lilla malin idag.
De ringde mig från SBBK och frågade ifall jag ville jobba på scania cup i påsk.
men jag tackade nej till det, men ringde direkt till malin (för att vara snäll).
och berätta för henne att de sökte jobb, och att det vara ganska nice betalt..
As bra merit! Och också en lite extra pengar för ett så litet jobb.

Jag har nämnligen jobbat där för ut och trivdes väldigt bra.
Men det malin tyckte var "jobbigt" var att behöva jobba 3-4 dagar på påsklovet :/
Aaa jag vet inte...
Men den här gången tycker jag faktiskt att hon skulle ha tackat glatt för
att jag var snäll och försökte. Och att jobba på lovet är en självklar sak om  man
jobbar.

Det finns så sjukt många som söker jobb och inte får det. så man ska ta
vara på det man får tycker jag :D

Men men det var allt för idag

Neeh, nu ska jag fortsätta kolla hockeyn :/



Pusss & Kram

Jenny Lorbeck ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0