09.03.27 Jejvlar nu blir det tjockisfredag!

Japp! Jag tycker SÅ att jag förtjänar min chipsskål ikväll!

Hade ju provet idag, vilket jag är nöjd med, men jag kunde iallafall ha skrivit minst dubbelt så mycket.
Men det är ju sånt man alltid kommer på i efterhand!

Efter skolan fick jag mitt sug efter allt gott i världen!
Så nu blir det varma mackor och sedan chips senare! :D
Jag var också tvungen att köpa Ben & Jerrys Chocolate Fudge Brownie!
Eftersonm att alla tjatar om hur god den är.
Jossan sisst ;)

Upp till bevis!

Vilken liten tjockis jag har blivit! Men jag är ju duktig emellanåt också:P
Sen är det ju så att det här suget kommer mest sådär under en gång i månaden :P
Måste ju balansera det hela lite ;)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Sara

du o jag måste göra sushi nån dag ;D

2009-03-27 @ 17:29:36
URL: http://brandins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uffkårs my lady! jag läntar! :D

2009-03-27 @ 18:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0