09.03.28 Lördag♥

Tycker lite synd om Jenny som var tvungen att gå upp så tidigt för att jobba, men det är ju så, när man har ett jobb ;P

Och förlåt Jenny för att jag lät så otacksam verkligen! Det var inte meningen, men nu känns allt så fel! Ingenting går som jag vill känns det som och jag blir bara sur på allting! Sen när andra bara vill vara snälla och hälpa till så går det ut över dom istället! :(Förlåt mig gumman! Jag orkar bara inte och jag kan knappt svara på varför själv!Så att du kallade mig för att vara dum i huvudet kanske stämmer...
Jag är knas :(

Har precis ätit frulle.. (Tidigt va?!) Gick och la mig ganska tidigt faktiskt, var himlans trött och det var la skönt med en hammakväll!

Ska snart pallra mig iväg till plattan i grusåsen för att sola litegrann, känner att jag behöver det...

Ikväll blir det som sagt Sara som bjudit mig, Jenny och lite tjejer till en resturang i Stockholm (Stekpannan).På 3-rätters!
De ni! ;) kollade in menyn förut och den var gudomlig! Kan ju inte bli annat än underbart när man är med dom underbaraste också! Tråkigt att Denize var tvungen att jobba bara :/
Efter det blir der skaka rumpa ;)
Egentligen är jag i nte heller alls på humör för det, men jag ska göra mitt bästa,
och det komemr nog att bli bra iallafall.

Ååå! Den dumma snön! Idag hade jag ju tänkt att ha mina nya skor ni vet!?

DS_242710_A.tif    DS_242710_B.tif      

Aa.. dom ! Men nu ska den dumma snön komma och förstöra
för mig! Och vad ska jag ha på mig!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0