09.03.30 Måndagar brukar vara jobbiga, men inte idag!

Idag missade jag och jenny bussen, jag försökte springa men hade för ont i benhinnorna sen helgen!
Vi hade bara 2 timmars lektion idag,. och vi kom för sent xD
Haha! Men det var skönt, efter det blev det stan för att lämna in pumps på omklackning! :)

Veckan ser så skön ut! Auwi! Och i stället för att gå hela dagen på torsdag, ska jag och Jenny till vår gamla skola, Brunnsängsskolan och prata om vårt program som vi går nu :)
Åh hur skönt?:D Om man bortser från allt plugg jag har att göra iallafall vill säga...
Är ju ledig på onsdag och fredag också! Långhelg! Woho! Avundsjuka?

Klockan 3 idag ska jag till banken och sedan kanske knalla till skopunkten för att köpa tygskor! :D Hej vår!! vill jag säga, men det kommer förmodligen snöa några gånger till innan den kommer på riktigt!

På onsdag ska vi på Studentskiva, Jonathans! :) Blir förhoppningsvis väldigt roligt =) Känns bara som att garderoben inte riktigt räcker till! Men det löser sig nog, får väll leta i Jennys garderob annars ;) Där brukar man hitta något i krislägen ;) Så bered dig på garderobs snokning säger jag bara ;) haha :D

Solen skiner och jag är gla!
Har fått någon dum hosta bara, men det gör inte så mycket nu, bara det inte blir värre!
Puss raringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0