91.03.31 åh Nice dag, ledig resten av veckan!

Känns så skönt att veta att man kan sova ut HELA RESTEN AV VECKAN! :D

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Det gick a´la primaluttan! Var på lite tokigt humör emellanåt bara... ni förstår nog varför ;P Det kan verka som att jag vill döda.. men så är det självklart inte... :P

    På rasten fick Bella för sig att binda ihop Lynnitas händer och fötter xD Lovely x
   
               
Hon ser ganska glad ut ändå:P    Hon försöker smita xD      Men kommer inte undan xD

 
                Sedan fick Jenny sitt dagliga mongoutbrott :P

                                     Haha! Var så tvungen xD
                                    (Ta dina piller gumman xD)

Efter skolan skulle åkte jag Jenny och Josefin till Skopunkten för att leta tygskor!
Men icke sa nicke! JAG kom inte hem med ett endaste par skor! Det borde vara omöjligt för mig då jag knappt kan gå in i en skoaffär utan att koma ut med minst ett par:P fast den här gången så hade jag nästan inget annat val än att skippa skorna. För det fanns INGA i min storlek! Bara stora skor :( Det fanns i och för sig ett par vita i storlek 35 som jag kunde ha, men... det kändes inte bra när man får 3 betala för 2 och jag bara hittade ett par som var okej... så jag kom helt enkelt där ifrån tomhänt :P

Hämtade mina omklackade skor idag också! :) resultatet blev finfint så som jag hade slitit ner ett par enda in på träet!

Sedan bar det av hem till Sandra för att slinga hennes hår igen, men det rackarns filuren ska alltid få för sig att hennes hår slits så mycket att hon tar ur allt för tidigt, hon får helt enkelt skylla sig själv! :P Men bättre blev det nog allt! <3

Kvällen idag ser ut som så att bara ligga och slappa i min stora sköna säng, tv, och vad sägs som en Ben & Jerry?!
Ibland kan jag helt enkelt inte motså allt det goda här i livet ;)

Puss på er!♥ // Malin Blinkovski

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0