09.03. 11 ♥ Ååh äntligen har LT gått...

Och då var det slut på det roliga haha, nu har LT  äntligen varit här, Så pinsamt. :)
Men så kul på samma gång;)

De var här i 2 timmar och frågade ut mig, haha  hela mitt liv kommer stå med i tidningen,.¨
Och alla foton de tog kommer verkligen att se ut som .. Aaa vet inte vad ;)
Tokigt*

Jag har fan aldrig varit så närvös så att jag inte kan göra en pose ;) haha
Men det var jag idag, det gick verkligen inte att se bra ut. Kommer att se ut som ett
mongo! haha,.

Men för alla som vill se de "uppslaget" så kommer det att vara med i tidningen på
fredag den 13 mars, hihi..


Så här såg jag i alla fall ut ;) haha...

Nej nu ska jag gå och plocka undan lite efter mig. Har massa saker framma i köket som 
ska tas bort, 

Tack & hej så länge :) 
♥ Jenny Lorbeck   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0