09.03.06. Fredag! :D

Jennys inledning på denna fredag ägde !;) Så det få förbli så! ;)

Idag har jag varit hemma hos min kära farmor heela låånga dagen! Flyttat bord hit och dit och vikt servetter!
Jag förstår inte vad det är med min farmor.. hon är ju värre perfektionist än vad jag är! Hon hade fått för sig att servetterna skulle vara vikta som näckrosor (!!??), som tur  var kom hon inte ihåg hur man gjorde! (Tackar gudarna för det). Men sedan kom mamma med utmaning nummer två! Att vika som på ett annat tidskrävande sätt... iiih! De där jävla små pappersbitarna som man ändå bara ska trorka sig om munnen med! Och det slutade med att jag fick vika de flesta eftersom att det var så jävla tråkigt! Men det blev väll fint ialla fall =)

Jag är bara tvungen att visa er min farmors fina tapeter! De är så där gamla så att de har blivit modärna igen liksom! =) Jag gillar!



Kolla de röda också ^^


Fina?




Jennys övningskörning!
Haha! och jag måste bara berätta för er om igår.. Jenny övningskörde och jag var med, Jenny var lite hårt mot växelspaken och jag fick höra vad jennys pappa hade lärt henne:

Jennys pappa: Jenny vad är det där? (kollar på växelspaken).
Jenny: Penis?
Jennys pappa: Penis, tänk penis Jenny! xD


Haha, Jenny du får inte gå för hårt fram ;)



Igår köpte jag en ny plattång! Wiie:D Min har inte fungerat på allt för lång tid! Och det bästa av allt!? Jo det blev ett budgetinköp! Och inte var den sämre för det! (allt är i och för sig bättre än min gamla). Hittade en för endast 269 spänn! De ni ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

hhaha.. Övningskörningen ;) växlingen

2009-03-06 @ 19:55:07
URL: http://lowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0