Ibland...

Ibland förstår jag inte...
När någon inte håller vad den lovat...
Det behöver inte vara den största saken i världen,
det kan bara handla om något litet...
Men de små sakerna betyder väldigt mycket.

När man tror på någon som gång på gång sviker en.
När personen inte förstår det själv, men borde göra...
Det är de små sakerna som gång på gång gör mig så besviken.
När det är någon som betyder så mycket för en..
Och att de små sakerna kan sluta upp som stora.

Ibland förstår jag inte...
Men jag fortsätter att förlåta...
För att du borde förstå...


Kommentarer
Postat av: Anonym

ooh nej är det jag? <3

vet inte med kändes bara som om att det kunde vara jag :/ jag vet inte varför men om... <3

2009-03-31 @ 20:53:26
Postat av: Malin

Vem är du? :/

2009-03-31 @ 21:04:01
URL: http://lowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0