Malin & Jenny ♥

Nu sitter vi här i skoljäveln som vanligt... eller det kanske inte hör till vanligheterna .. Men vi är trotts allt här! (stolta*)
 Imorgon fyller Jenny 18 stora år! Det ska firas så det blir utgång ;) Kanske ses? ;) Efter skolan ska vi köpa dricka och kanske inhandlasen liten present till Jenny =)









Ojsan det blev visst en liten paus i skrivanmdet, Sandra kom precis och frågade om jag ville klämma hennes finne, men jag tackade snällt nej till erbjudandet!
Nu kom hon nyss tillbaka från toan där hon stått ett tag för att klämma denna jätte! Hon har fått världens huvudvärk av sina desperata försök.. och hon lyckades inte få ut den.. haha xD

Jenny upptäckte en snus i taket.. låt oss hoppas att den (inte) faller ner på henne xD

Nej usch min klass är inte riktigt normal.. så jag lär väll passa in ganska bra jag med.. och Ja Jenny också! :D

ÅH herregud självaste Lorbeckarn håller tal xD NI kan ju bara tänka er.. nej nu ska jag fortsätta med.. det jag inte gör.. och inte tänker göra, hur nu det ska gå till ;)

ÅÅåå juste Max fick värsta braiga förslaget om Jennys present :D Alla är på så det ska bli la prima =)
Och ja Max, jag är lite förvirrad, det hör väll till den jag är helt enkelt och det får ni leva med ;)

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0