Måndag 09.03.16

Japp nu har veckan startat på nytt igen, SUCK*
Redan skolkat en timma elller två och det är bara Måndag :( usch´!

Meeen, allt har inte varit mööölp idag, jag och Jonathan har nämligen varit i skärholmen, jag förstår inte hur han stod ut men det var jättemysigt så jag är glad att han gjorde det :) jag blev dock lite rädd på bussen dit när jag märkte att jag och Jonathan var de ända ljushåriga på hela bussen :O Inte lätt. På så sätt har det varit en underbar dag, jag shoppade mycket fina saker och så åt vi på donken, jag måste bara säga att Jonathan måste försöka ta det lite lugnt när han äter haha, han hade så bråttom att jag fick brainfreeze när jag stressade i mig min milkshake :O Shoppingdagen var min present från honom och jag blev verkligen jätte glad, tråkigt nog blev det inte underkläder men det får bli någon annan gång  baby ;)
Tack för en underbar dag, jag älskar dig mest i hela världen Jonathan <3

Men jag längtar tills på Onsdag då jag med mina "jobbar kompisar" ska ut på krogrunda,
Ett så kallat  "afterwork" :) Det ska bli himla skoj de!

Neeeeh nu har jag fan fått nog av att sitta vid denna dator, har myror i brallan..
'
Dagens citat "puss kram bajsbulle" skrivet av Josefin Sterky Måndagen den 16 mars klockan 20.56
i josefinsrum på den svarta stolen brevid den grå datorn jag sitter och skriver på i josefins RUM :) HAHA


puss kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0