Nattmat och sängdags för lilla Malin

Kan man kalla en macka nattmat? Jo det kan man nog =)

Är helvetes trött men tänkte att jag hade lite tid för att berätta om kvällen :)
Kom nyss hem från Jennys släkt/vän kalas:P
Det var trevligt med go mat o efterrätt! Marängtårta♥

Sedan trängdes alla framför tv:n då melodifestivalen började.. Alltså det sög om jag får säga vad jag tycker, var det.. fransk opera som ska representera Sverige? Jo det var väll så? Rätta mig om jag har fel, var inte så insatt, trotts att jag kollade xD hum..

Jenny fick mucho  fina presenter! Näst intilll avundsjuk! Okej jag erkänner.. är avundsjuk!!

Imorrn har vi match.. basket för er som inte vet.. känner mig jävligt otaggad för tillfället, kan bero på att jag bara sovit drygt 4 timmar natten som var. vaknade innan kl 9!!! Jenny och Maarit skulle dra o sola, min blekhet skrek efter hjälp så jag hänkade =)  Hoppas på att vara pigg och pepp imorrn då =)

Godnattpussar till er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0