Snö på såren!

Vi tog oss till matchen.
Det blev jag, Jenny och Louise från halvan av vårt riktiga lag..
Det började sjukt segt för min del.. i slutet blev det vilt:P

Fick en armbåge av Åsa i mitt lag, rakt över ögat! Jag har fått en blåtira! :(
Inte kul, det fick bli snö på direkt efter.. tror det var för sent, det har blivit blått och svullet!! :(

Idag är det min mormors födelsedag!
Min kära mormor som gick bort i cancer för sex år sen:(
Livet är inte alltid rättvist!
Jag saknar dig! Men jag vet att du är på ett bättre ställe utan all den smärtan du tvingades gå igenom!
Min älskade mormor♥

Idag blir det en seg dag, matteplugg, fy fan får ångest!

Bäst idag! Ben&Jerry´s Strawberry cheesecake♥
Auwi! Jag bara ÄLSKAR den så att det nästan är läskigt :D

Som en dröm ♥

Kommentarer
Postat av: charlotte

aa håller me fy fan va gott!! tråkig tde här em basketen!! de e väl ändå vuxna människor ni spelar me? urch va tråkigt! hoppas ni får de roligare i de andra laget :D kraaaamis <3

2009-03-15 @ 17:10:46
URL: http://amazinglotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0