Torsdag.. betyder dagen före fredag! :)

Hej alla glada!
Sooolen skiiner:D

Är lite småförkyld sådär.. men men..
Idag skulle jag hänga med mamma och pappa och handla lite grejs.. och jag kom på varför jag aldrig hänger med!
För att min familj är tokfamiljen nummer ett! ÅH hur krångligt kan det bli att bara handla lite!? Alla har olika viljor! Kaos! Nej, ingen mef familjehandling på ett tag nu säger jag bara!

Känner mig i alla fall bättre nu än igår och jag ska la ta en promenix till moraberg med syrran och Maarit =)
Jag behöver verkligen en plattång och det var det jag skulle försöka få inhandlat idag när jag var på min lilla familjeandling, men icke! Nej jag fick såklart inte min vilja igenom. Därför ska jag se om jag kanske kan hitta någon i moraberg på någon affär =)

Föresten så blev annanaspajen supergod;) Blev lite rädd bara eftersom att jag lovat Partik (Jennys pappa) att baka till dem kanske sen ett halvår tillbaka och när de fick reda på att lilla jag var i farten med min efterrätt fick jag först mess av Maarit att de ville ha sin annanaspaj:P Och sedan ringer Patrik mig xD Jag svarar: Nej du får ingen annanaspaj!!
Hahah! så var det Jennys pappa som svarade xD
Snart kommer jag väll få hotbrev om jag inte bakar något till dem snart, så jag får väll helt enkelt ta mig i kragen och göra vad jag lovat! =) Men inte idag och... aa det får vänta ett tag till helt enkelt, är lite upptagen de kommande dagarna=)

Idag är det torsdag, och alla vet ju att det betyder dagen före fredag!
Imorgon får bli en hemmadag till från skolan! när jag ändå är lite smådålig så:P Jag hinner INTE med allt jag ska göra!
Imorgon har jag lovat min kära lilla farmor <3 att jag ska hjälpa till att duka och så tills gästerna kommer på lördag, vi ska nämligen vara hemma hos farmor, där alla får plats eftersom att hon har en hel villa alldeles för sig själv=)

Lite senare på kvällen bär det av till Sandras kompis för lite förkrök, sedan ska vi till O´learys/Lärkan/Ollan, ja ni får kalla det vad ni vill, det känns som alla har ett eget namn för det stället nu för tiden:P Hanna ska med också och Oskar (någon trevlig kille jag träffade förra helgen) och hans polare =) Så det ska nog bli en trevlig kväll=)

På lördag fortsätter firandet av mig då släkten kommer=) (känns som firandet aldrig tar slut:D) Brukar aldrig bjuda hela släkten på kalas, men nu kändes det som en anledning liksom, sedan är det ju trevligt att träffa allihopa, för det händer inte allt för ofta nu för tiden:/

På söndag blir det basketmatch.. känner mig inte alls peppad längre när det gäller basketen :( Vi är för få i laget, ingen kommer till träningarna, folk är sjuka.. bla, bla, bla! Sedan slog vi ihop laget met ett annat, men vadå hjälpte det eller? Knappt, dom har ju barn och kan inte träna med oss de tiderna vi tränar på. Så vi spelar bara match med dom! En match hittills och, man får liksom ingen samspel, vi måste ju träna tillsammans. Aja.. om det inte blir bättre så hoppar jag av, känns inte värt det annars. Någon som vill hoppa på i laget? Hör bara av dig! Vi behöver folk! :D

Uppdaterar senare gott folk ;) Puss/Malin <3
Bilder kommer senare btw;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0