Tråk

Åh är verkligen superseg!
Har tråkigt, är energilös och det känns som att jag har feber, trotts att jag inte har det! Det enda vettiga jag har gjort idag var att laga mat. det blev köttfärssås och fullkornspasta. Mums fillibabba! :D
Sen var jag en sväng förbi Malin och hämtade lite grejer som jag hade kvar där sen igår. Jag hade lockat mitt och Malins hår jättefint igår. Men det vara så att Malins hårspray sög så det höll bara tills vi kommit till resturangen ungefär!

Imorgon börjar våra två veckrs individulella val. Jag har naturkunskap B två timmar, sedan slutar jag för dagen! :D Skönt!
Sen på eftermiddagen ska jag till banken med min kära far och fixa lite, internetbank och sådär :)

Bara för att jag har så tråkigt så bjuder jag på lite härliga bilder från i somras! :D







Ååh! ge mig sommar nu! Nu! NU!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0