09.03.30,- Måndag

Japp, då var skoldagen över för min del. :)

Dom här 2 närmaste veckorna har vi så kallade individuella val, där vi önskat kurser.
Jag valde Naturkunskap B och Ergonomi, men eftersom att det var så några som valde ergonomi så
blev den kursen inte av, och det fick jag inte veta förren kursen börjat och det gjorde då att jag bara hade naturkunskap B som val, istället för båda kurserna.

haha,
- Visst, det var väl ingen som var intresserad av Ergonomi, eller visst var det var. Jag själv vet inte exakt vad det är men det lät i allafall intressant.. :)

Visst schemat är härligt, men då läser jag ju mindre poäng istället , och det är inte bra!
Men som tur är så har det löst sig, jag har valt extra kurser till 3:an istället.

Sååå,, så här ser mitt goa schema ut, i 2 veckor fram...



Ganska härligt,,, :)

Tänkte ta en kort sammanfattning om helgen(Lördags):


I Lördags vart vi bjudna på middag, Vi firade för att Sara fyllt 18, Till en början var
det riktigt kul tyckte jag. ( förutom att jag höll på att somna på tåget på vägen dit). haha :P

Vi åt god mat med härligt sällskap. ♥
Tack alla för en trevlig middag!

Efter maten skulle vi vidare till "huset". Det var inte det lättaste och
hitta, gick omkring i halva stan för att hitta det, vi gick till väga på en hel del
olika sätt, frågde många. men efter många om och men så kom vi fram! :)
Men det var heller inte det roligaste, eftersom att alla inte kom in...
Tycket synd om er, det värsta var inte att ni inte kom in utan att ni knappt fick
något hej då av nån.. men men jag lovar att ni inte missade något det var
kul i en halv timme sen så vill jag bara hem,.

Mom Malin säkert skrev innan så var det några killar som tröck ihop oss på dansgolvet,
vi kom ingenstans men det som var det mest obehagliga var att en av killarna
körde upp handen mellan benen på mig! Det var så grymt obehagligt.
Jag slog och höll hårt om Malin och vart jätte rädd. Trodde verkligena att de skulle dra med
oss någon stans där ingen såg. Det var så sjukt mycket folk att ingen märkte något.
- Usch, jag tyckte verkligen att det var obehagligt.

Efter den tragiska incidenten ville jag bara hem.
Så jag och Malin tog tåget till Södertälje centrum och sen tog vi taxi hem.
Så himla skönt att slippa gå, hade så jävla ont i fötterna.

Men tack alla för kvällen! ♥

Här är lite bilder från kvällen, och som vanligt så vet jag inte vad som gjort att
de blivit så dåliga, alla bilder är suddiga och konstiga :/
Men men  :)  bättre än inga bilder alls..


Hanna och malin :)


haha, As söt båda är så jävla glada, gulligt <3


var tvungen att ta med en bild då malin såg seriös ut också så att hon inte blev sur på mig ;)


haha, as suddig, men i alla fall :)


Försökte att göra om bilden till sepia som dom andra, men det gick inte med denna
bild, men det här är i alla fall Maja och My :)


Sara, när vi sjöng för henne inne på resturangen :)


En bild på malins efterrätt själv tyckte vi att det passa de bättre med en liten
baileys, likör :)



Puss Kram
Jenny Lorbeck

Kommentarer
Postat av: charlotte

tack Hjärtat!!

Men va fan är de jag läser? varför gick du inte o sa till någon? eller ringde polisen!!? usch killar e dummaihuvet!!

miss you snutt <3

2009-03-30 @ 16:32:33
URL: http://amazinglotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0