09.03.22,- Söndag kväll..


- Okej, jag har nu fått skäll igen eftersom att jag varken skrivit eller lagt upp bilder på ett tag
men nu kommer i alla fall bilderna från i fredags, det är väldigt dåliga bilder,
Min kamera är paj så det är därför som det är svarta fläckar på varje bild.
Men jag hoppas att det man ändå ser hur vi hade det!
Tack alla för att ni kom och villle fira min födelsedag! ÄLSKAR ER! <3

                                                                         


nej, jag ska lägga mig nu är så grymt trött,
Puss & Kram <3
Jenny Lorbek

Kommentarer
Postat av: Din kära vän Berto

Jag kan inte uttrycka min avundsjuka. jag vill också festa med er... Saknar gänget

2009-03-26 @ 22:48:29
Postat av: jenny

Mmmm, vi saknar dig med :) Men du kommmer väl hem snart?:) Vi saknar dig berto!<3

2009-03-27 @ 21:53:12
URL: http://lowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0